CICLUL „EU” / VOLUME DE HARTIE I

25 Martie 2010 § 5 comentarii

CONFFESIONAL

Mă tem că iubirea mea a ajuns doar o coajă strivită

în plama unei străine…

Stau în mijlocul acestui drum

cu doi prunci morți în brațe

și-mi cerșesc salvarea…

ceilalți…

nu le văd fețele,

trec pur și simplu…

râsetele lor mi se sparg în urechi

și simt doar mirosul sângelui meu…

pruncii îmi tot șoptesc să fug

dar eu urlu

și toate crucile, toate răstignirile

mi se-nghesuie-ntr-o singură amintire…

ploaia parfumată și neagră

care șiroia cuminte

peste părul castaniu

al unui sărut furat în grabă.

Ce știți voi?

IUBIREA nu se cumpără la colț de stradă

și nici nu se joacă pe degete!

IUBIREA este clipa asta de singurătate

în care minutele îmi cresc în carne

și-mi răsucesc lăstari și mădulare noi

pentru ultima respirație,

aceea în care îmi exersez răsuflarea de platină…

Clipa cu felinare și râși de sticlă…

CLIPA în care alunec în mine însumi ca-ntr-un abis…

© DANIEL KIȚU

§ 5 Responses to CICLUL „EU” / VOLUME DE HARTIE I

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading CICLUL „EU” / VOLUME DE HARTIE I at Daniel Kitu Blog.

meta

