CICLUL „EU” / VOUME DE HARTIE II

25 Martie 2010 § Lasă un comentariu

NUNTA

Vă invit la nuntirea cea de pe urmă,

cu preoți de frunze tomnatice,

nași de soare auriu,

și… în fine…

o MIREASĂ de abur străveziu,

lunecată printre degetele mele costelive,

răsucită printre picioarele mele,

o MIREASĂ gureșă și totuși uimitor de tăcută,

un caval de falduri albe

pe care mă tot străduiesc să-l potolesc

în secunda voluptuoasă

de oglinzi și patimi nesfârșite.

Ea este Veneția mea de cascade,

într-o umilă cadă cu picioare ruginite…

Pe marginea ei mă plantez, lumânare singuratică

să îi luminez trupul,

să i-l ard,

să i-l prefac în cenușă

să-mi duc menirea până la capăt

și apoi să mă ridic, să mă pierd

în apa murdară de sângele dospit al urii și-al neputinței.

Haideți, băieți, să ne jucăm trupurile la poker!

Să bem

și să mințim!!!

Haideți, băieți, să ne prefacem că suntem iar tineri,

zdraveni purtători ai faldurilor vigorii,

sauroni înfricoșători peste platoșele virginității lumii!!!!

Ce s-a întâmplat cu mine???
mai nimic…

am început să visez….

NUNTA se desfăcea pe după colț,

cu lăutari,

tâmpe beții,

oracole,

mireasă furată

și-o singurătate necuprinsă,

vrăjitoare de humă,

întinsă peste fețele tuturor…

așa… în glumă…

de-a moartea, bat-o vina!!!!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading CICLUL „EU” / VOUME DE HARTIE II at Daniel Kitu Blog.

meta

