PASTEL DE TANDRETE

25 Martie 2010 § 3 comentarii

TIMPUL îl măsor cu rădăcinile sângerânde ale viselor nenăscute,

AERUL îl prețuiesc cu ultima respirație ivită ușor dintre coastele nebune ale acestui suspin…

NĂDEJDEA  mi-o cumpăr fir cu fir ca și când aș fi ultimul cerșetor de pe acest pământ,

DUMNEZEU și starostele nebuniei mele.

RĂNESC clipa cu unghii tremurânde și aștept ca cineva să-mi copieze ultimul suspin.

E clipa să-l aștearnă pământului

ȚARA mea din care să răsară fluturii bezmetici ai chipului neștiut ce mă privea fix…

ERA o dimineață cu soare blând

și ferestre deschise…

exact atunci în clipa în care cortegiul nefiresc al sufletului meu

se plimba haotic peste șira spinării nu știu cărei dorințe…

din pântecele câmpului nesfârșit,

arlechin beat de comicărie absurdă,

mi-am urlat în față

să mă uit, să mă șterg de pe lume

pentru că oricum

zilele se duc,

aripile se zbat

iar timpul nu este decât foșnetul

amar al zâmbetului de fecioară

pe buze.

§ 3 Responses to PASTEL DE TANDRETE

  • ana maria spune:

    Un singur cuvant:SUPERB!
    FELICITARI PENTRU ACEST BLOG SI MULT SUCCES VA DORESC!

  • Ion spune:

    O altfel de tehnica, un alt algoritm de transpunere a gandurilor, chiar daca uneori….nu ramai la acelasi stil…..
    Nu mi se pare un pastel de tandrete, dar e creatia ta……eu nu sunt critic ……iti respect decizia…..
    Oricum…foarte frumos…desi….departe de ceea ce-ai ti-ai fi dorit in realitate….

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading PASTEL DE TANDRETE at Daniel Kitu Blog.

meta

