SUBLIMINALĂ

26 Martie 2010 § 2 comentarii

Cad culoare din amurg pe sprânceană albăstruie…

Fata-n vis se ghemuie cu arcade prin suspin, gheaţă, măr şi un blând ascunziş pe care nu-l ştiu numi…

Fata a crescut brusc şi a-mbrăţişat cerul gurii mele albastru cu norii vineţii ai visului  în care mă legăn ca-ntr-un hamac…

Stau şi-ascult zgomotul zilelor pe care nu le mai ştiu numi.

Stau numai şi-ncerc să-mi caut catapeteasma visului pe care l-am ridicat

odată…

Oraşul se leagănă ciudat prin părul meu.

Maşinile-mi curg prin sânge cu motoarele urlând năclăite de boala mea.

Mă spăl încet prin apusul de ieri

Şi-l las să curgă încet prin venele mele…

Mă ridic strălucind de vreo amintire neştiută…

Clipele zăngăne la gâtul meu…

Nu am să regret nimic din viaţa asta

Pe care am dumicat-o tânjind,

Urlând,

Stropind,

Cerşind…

Sunt doar o copie neştiută

Pe calcul amărui al vremii…

DOAMNE, DUMNEZEUL MEU

PENTRU CE M-AI PĂRĂSIT???????

© DANIEL KIȚU

XX

§ 2 Responses to SUBLIMINALĂ

  • Marcel spune:

    „Cad culoare din amurg pe sprânceană albăstruie…”
    si totusi nu este corect a zice :
    1.cade culoare
    2.cad culori

    nu dau cu parul ! da’ parca nu suna bine ……..

  • Kitu Daniel spune:

    Eu ma gandeam la culoare, s., pl., feminin, in sensul de spatii, culoarele dintr-o casa dar se pare ca este destul de ambiguu… Ma voi gandi, multumesc mult de observatie. Cum ati ajuns sa cititi pe blogul meu???

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading SUBLIMINALĂ at Daniel Kitu Blog.

meta

