PRIÈRE

29 Martie 2010 § Lasă un comentariu


Lasă-mă, Doamne, să torc în pustiul ăsta,

bătrân de mine însumi,

pânza uitată a sufletului meu destrămat

și să-mi tot cerșesc acea așteptare hâdă,

cu suflet puturos,

care să mă-mpresoare odată

și să mă transforme-n eunucul propriei

SUFERINȚE…

Lasă-mă, Doamne, să mă cert cu mine însumi

pe vreun hârzob de amintire prăfuită

și să mă mușc din el lacom

până ce-mi fărâm toți dinții…

și să tot sap cu unghii murdare și tocite

în trupul ăsta al meu

până ce mi-oi găsi poate sufletul gângav,

subnutrit.

Să trag de el, Doamne, să-l deșir

până ce n-o mai rămâne, așa, nimic din el

și-apoi să cocoloșesc în golul acela mut

pânza toarsă de mine

cu vreun suflet hirsut…

Să mă port așa, prin lume,

steag al propriei goane prin mine

și să proclam reușita,

primului transplant de suflet

Și tu să știi, Doamne…

Cu un ochi să râzi, cu celălalt să plângi…

Să te duci, bătrân, greoi,

să te pierzi printre colinele prăfuite

unde-am încercat, zadarnic,

să copiez și ÎNVIEREA!!!!!

© DANIEL KIȚU

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading PRIÈRE at Daniel Kitu Blog.

meta

