NEGARE

6 Aprilie 2010 § Lasă un comentariu

Nu mă știu,

Nu mă cunosc,

Mă arunc și mă cuprind.

Sunt în capul meu un prost,

Într-un sipet hăuind…

Nu mă pierd,

Nu mă adun,

Pe o mare lungă, rea,

Pentru că acum mă simt

Rece și divin în ea…

Nu mă rup,

Nu mă surprind,

Într-un Narcis beat de lume

Lacrimile se întind,

Peste rece semn de spume…

Nu mă pierd,

Nu mă găsesc,

Stau doar vesel

Să mă ia

Înc-o zi și înc-o zi

Peste lumea asta rea…

© DANIEL KIȚU

6 aprilie 2010

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading NEGARE at Daniel Kitu Blog.

meta

