REVEAL

6 Aprilie 2010 § 2 comentarii

Am găsit un suflet mototolit

pe asfaltul rece…

M-am uitat la el îndelung ca și cum nu aș fi privit

decât un ghemotoc mizer și inutil…

Bătea vântul foarte tare

și sufletul meu

se chircise

în hainele mele anoste,

în bătaia furibundă a inimii

între coastele neputincioase ale durerii mele…

Râd și-l culeg în palmă

și el se lipește ca un prunc zgribulit

de liniile ei haotice,

se cufundă-n ele ca-ntr-o magmă furibundă

și-l simt cum se strecoară din ce în ce mai mult în mine

până ce chipul meu devine EL…

Pe asfaltul ăsta sufletul

se plimbă cu picioarele mele,

râde cu gura mea,

iubește cu inima mea…

Acolo, în zare, o femeie pleacă…

îi văd spatele gol, de cadră hilară…

din care tot răsar fluturi negri,

suspine cârpite,

ceva lacrimi

și-o imensă, obsedantă nevoie de uitare…

© DANIEL KIȚU

6 aprilie 2010

§ 2 Responses to REVEAL

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading REVEAL at Daniel Kitu Blog.

meta

