BLESTEM

7 Aprilie 2010 § 8 comentarii



Lua-te-ar dracu, viață!

Clopoțește-te în morți!

Nu-mi ascunde chipul hâd

Și alunecă prin porți!

Du-te naibii, viață tâmpă!

Pierde-mă printre pereți!

Să tot lunec scândură,

Peste umezi, nesfârșiți, ereți…

Lasă-mă să urlu-n van,

Să m-ascund, tăcut, în lună,

Să mă pierd, un știrb tiran,

Să mă iert în marea spumă…

Și cu dragostea, colan,

Să mă pierd în umbra bună,

Cea de dincolo de an,

Cea de dincolo de ciumă…

În ochi verde să mă sorb,

Într-un ochi de fiere-amară…

Și cu lacrimi să mă torc,

Peste lume, o durere clară.

Lua-te-ar boliștea de vis,

Să mă ierți sau să mă sui pe scară,

Vrej de sânge, tăinuit suiș,

Sau poveste de regin-amară!

§ 8 Responses to BLESTEM

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading BLESTEM at Daniel Kitu Blog.

meta

