VIAȚA CA O CAMERĂ (foileton – episodul IV)

10 Aprilie 2010 § 2 comentarii

Lumina ecranului TV s-a stins. Ea este întoarsă acum cu fața la mine. Cel puțin acum e mai bine. Poartă rochia de vară, în alb și negru, îi ghicesc tot corpul gol, fremătând dincolo de mătase, refuzându-mi-se cu obstinație. Știi că nu mai ai voie să mă atingi! În sfârșit îi aud glasul, vocea ei care se răsucea cândva într-un geamăt șuierător, încolăcindu-mi trupul și ținându-mi-l strâns în spasmul violent al convulsionării noastre, consumate-n voluptatea uitării de sine.

Dau să spun ceva și acum constat, prins într-o furie inutilă, că nu mai am EU voce și ea zâmbește ușor ironic, buzele ei subțiate de rujul acela oribil se strâmbă la mine. Știu, înțeleg perfect ceea ce vrei să-mi spui dar nu-ți mai simt cuvintele și de vocea ta nici măcar nu mai am nevoie. Este un bagaj absolut inutil. Eu sunt deja departe, pe drumul meu și dacă vrei să știi, aici este chiar frumos, iubitul meu iluzoriu! Eu nu mai vreau să visez! Mi-e foarte bine așa, în pielea mea, cu mine însămi, cu fardul ăsta pe chipul meu, cu rujul ăsta pe buzele mele. Știu că nu-ți plac lucrurile astea și nici nu-mi pasă! Mereu ai fost un egoist! Dar e întreruptă de altcineva. A intrat în cameră și am un sentiment ciudat de déja-vu…

§ 2 Responses to VIAȚA CA O CAMERĂ (foileton – episodul IV)

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading VIAȚA CA O CAMERĂ (foileton – episodul IV) at Daniel Kitu Blog.

meta

