EXERCIŢIUL VEDERII DE IUBITĂ

12 Aprilie 2010 § 4 comentarii

Mi-am văzut ochiul dormind în noaptea ta, iubito,

Şi l-am implorat să se deschidă.

Mi-am văzut chipul răscolit de furtuna părului tău, iubito,

Şi l-am implorat să se ofere.

Mi-am văzut pieptul sfâşiat de amintirea cuvintelor tale, iubito,

Şi l-am implorat să se închidă.

Mi-am văzut picioarele călcând pe urmele călcâielor tale,

de fecioară stinsă

şi le-am rugat să fie amfore

în care să torn încet cenuşa iubirii noastre.

M-am văzut pe mine întreg

Minţindu-mă că nu sunt TU

şi m-am lăsat cuprins tot de flăcările apusului de soare.

Am rămas un ecou

Uşor umed pe buzele tale, IUBITO…

EU…

§ 4 Responses to EXERCIŢIUL VEDERII DE IUBITĂ

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading EXERCIŢIUL VEDERII DE IUBITĂ at Daniel Kitu Blog.

meta

