VISĂRI

12 Aprilie 2010 § Lasă un comentariu

Sunt ca o sticlă stingheră într-o mare învolburată de gânduri și suspine inutile

Și-n mine alunecă un petec de hârtie, îngălbenită, tristă, uitată…

Și tot caut să văd ce scrie pe ea și nu reușesc

pentru că valurile îmi izbesc obrajii, pentru că ploaia îmi obosește mereu ochii

și mă străduiesc să mă uit pe hârtia aceea stupidă care zace în miezul trupului meu verzui

spălat de apele învolburate ale mării…

Mi-e frică, mi-e groază (mărturisesc) să nu ajung pe mâna vreunui necunoscut

care să mă deschidă și să ia hârtia aia,

să-i văd numai chipul, expresia aceea încifrată

din care nu o să înțeleg mare lucru

și-atât…

Atunci mă străduiesc cumplit să citesc, să mă întorc sticlos înspre hârtia umedă

peste vreun far îndepărtat din care să sorb lumina și să urlu

că sunt doar o biată reflectare a apelor neștiute, a câte unui ocean depărtat, imens, așteptat de inima mea rece, singură, tristă…

HÂRTIA nu este decât rațiunea mea de-a fi!

Din clipa în care cineva mă va găsi și-mi va scoate hârtia din piept nu voi mai avea sens, nu voi mai avea nici un strop de viață…

HÂRTIA sunt eu și hârtia e trecutul și viitorul meu,

Pe hârtia aceea sunt clipe triste, sunt vremuri apuse,

pe hârtia aceea e ce-aș fi putut fi și nu am reușit…

NU EXISTĂ IUBIRE !!!!!!!!

Nu există decât o imensă amăgire cu gust de mare și tânjirea nesfârșită după gestul citirii…

INUTIL…

Hârtia sunt poate numai eu și deja nu știu asta,

Întors către mine, cu ochi de lacrimi amare, mă cuprind

și mă pierd pe mine însumi

în imensitatea de clipe care curg mereu și mereu și întotdeauna

peste lacrima asta uscată…

un obraz trist și îmbătrânit…

nu e nimic altceva decât clopotul ciobit al unui bețiv

care soarbe mereu din sticla care i-a oferit viitorul ciobit și calp…

Bețivul de care toți râd că a îndrăznit să viseze la stelele care nu erau…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading VISĂRI at Daniel Kitu Blog.

meta

