COȘMAR

19 Aprilie 2010 § 4 comentarii

mi-am dus la psihanalist oasele

și zâmbetul

și încrâncenarea clipei

când crengile tale au intrat în sufletul meu…

azi psihanalistul mi-a dat soluția…

să iau zilele

și sa le-nmoi in buzele tale,

să le fac să tacă

și să le torc așa cuminte în caierul

unui timp de care nu mai știu

și pe care unii îl cred obișnuit…

Eu nu mai cred că sunt

ceva din care nu mai cunoști.

Hai, lasă-mă!

Du-te pe spinarea soarelui

că te-nșfacă

și te face una dintre iele,

cumva poveste de sărut necuprins,

ceva din mine,

ceva din tine

și ceva dintr-o răstignire

prin gândurile noastre

că ar fi putut fi ceva…

o buză răstignită

pe cerul cuminte

al neștiinței de sine…

Pruncul urla

și noi urlam in amintiri…

ne nășteam iar și iar

ne vedeam în sângele dureros

al neputinței noastre…

§ 4 Responses to COȘMAR

  • Ottilia Ardeleanu spune:

    Fain de tot. o spunere adâncă aici:

    „ceva din Iisus răstignit

    prin gândurile noastre”

  • deargreen spune:

    Superba poezia! Iar fotografia e geniala! Ma bucur de cunostinta! 🙂

  • Kitu Daniel spune:

    E scrisa-ntr-o rasuflare, acum vreo doua zile, noaptea!! Ma bucur mult ca ai citit mie imi place f mult sensibilitatea ta. Fotografia este aleasa de o eleva de-a mea, clasa a noua pasionata de fotografie. Ei i se cuvin multumirile tale. Ea ma ajuta mult cu partea imagistica a blogului.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading COȘMAR at Daniel Kitu Blog.

meta

