timp

19 Aprilie 2010 § 2 comentarii

Timp…

urlet de gând zdrobit în palme neputincioase,

clipe înfrunzind tăcute pe crengile trupului ei pierdut aiurea,

zâmbind în cioburile uitate ale unor clipe zimțuite

așa, tăcut, prin lume ca să nu se cobească,

așa, ca să nu se deseneze în linii și gânduri,

închise-n ferestre cu păsări moarte

și tăceri fâlfâlind ascunse

pe buze aprinse

în flăcări

de pietre cuminți…

Undeva, cândva, îți vei aminti de mine…

Și mă voi toarce încet,

Iar și iar…

șoaptă de cânt ascuns

de nimeni

în caierul unei ore

din care nimeni

nu va înțelege nimic…

O CRUCE SINGURĂ

ȘI PROASTĂ…

Ascultă-mă!!!!

Azi ne vom naște

pentru noi,

dincolo de clipe…

Cine cine știe cum??

Cine știe când??…

Inima mea e crăpată…

Pentru că sunt eu,

Pentru că ești tu

și pentru că ne murmurăm tăcerea pe buzele altora!!!!

Dincolo de povestea asta

nu este decât decadența absurdă a unor crâmpeie de vorbe

ghips de suflet,

înghițind încet lacrimi secate pe canavaua unor clipe uitate…

Privește-te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Te mai recunoști???????…

OARE????????????????

19 aprilie 2010, 23.50

§ 2 Responses to timp

  • pisicutza_scumpika007 spune:

    Baaai frate….deci postu’ e bestial … nush mie chiar imi place… da totusi nush ti-am zis, eu am ajuns pa blogu incidental da mereu cand ma simt najpa sau nuj ce eu compun poezie si vreau sa-mi pui si mie pe blog 2-3 ok ? mai am o prietena kre scrie mijtocutz.Deeeci pls ajuta-ma chiar vreau sa fac ceva cu poeziile mele adik sunt mijto…. Mai ales k am suferit o sooper najpa despartire dak intelegi ce vreau sa spun si am avut inspiratie cumva…Oricum sa jti ca seamana cu ale tale… sunt asa cuv multe peste tot si cu intelesuri ascunse…

  • Kitu Daniel spune:

    Imi pare rau dar este blogul personal si nu postez decat propriile creatii. Mi le poti da in schimb sa le citesc daca vrei.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading timp at Daniel Kitu Blog.

meta

