IUBIREA I

20 Aprilie 2010 § 2 comentarii

Din toată istoria asta nu rămâne mai nimic. Îmi dau seama că întreaga existență a noastră e marcată de două evenimente capitale: IUBIREA și MOARTEA. Ultimul se știe că este experiența pe care nu o poți trăi decât singur dar IUBIREA? Întâi de toate știam că n-am cunoscut cu-adevărat, IUBIREA… Apoi te-ai așternut peste sufletul meu, pânză albă, diafană, răcoare dulce a buzelor torcând alintate mii de TE IUBESC. Pe urmă am căzut în hăul certurilor, chinului în care lumea ne-a aruncat. Am devenit doi paria. Hybrisul pe care l-am iscat ne-a învâltorat scurta existență a iubirii noastre. Îmi făceam iluzii că sufletele noastre s-au împletit pe vecie, că sunt suflete-pereche. În cele din urmă, te-ai îndepărtat, ai obosit, ai renunțat. Iubirea ta a murit… Atunci am știut că și IUBIREA, ca și MOARTEA, se trăiește într-o singurătate cumplită.

E înfiorător să trăiești până la ultimele ei limite o experiență atât de puternică și-apoi să rupi totul. Văd că reușești, văd că după ce am potrivit cu atâta răbdare și migală puzzle-ul ființei tale peste trupul meu, acum s-a spulberat iremediabil. Vrei să fii singură, vrei să fii departe, vrei să fii fericită altcumva și cu altcineva. Eu devin istorie. Suferința își întoarce din când în când capul ei gângav către mine și-mi face din ochi complice. Ești al meu acum! Sufletele pereche s-au rupt unul de altul și al meu încă mai rătăcește stupid după aerul tău, după felul tău de-a fi…

§ 2 Responses to IUBIREA I

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading IUBIREA I at Daniel Kitu Blog.

meta

