ICONOCLASTĂ

27 Aprilie 2010 § Lasă un comentariu

Ieri… vinul mi s-a scurs în trupul strălucitor

ca-ntr-n Graal la care se închinau mii de bacante

și m-am ridicat din propria beție, satir nebun de carne și sânge

și-am urlat la oglinda aceea, gen vitraliu,

dincolo de care oamenii serbau nașterea unei alte lumi.

Ieri… luminile mi s-au scurs în ochii arzători

ca-ntr-o nedeie de femei despuiate de orice urmă de pudoare

și m-am ridicat din propria cupă, nebun să-mi sorb sclavii dorințelor

și-am urlat la cerul răscolit de patimi

dar nu am găsit decât placa de patefon

a cosmosului calchiat pe gura unuia

pe care sute de ani

l-au numit DUMNEZEU.

© DANIEL KIȚU

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ICONOCLASTĂ at Daniel Kitu Blog.

meta

