GENEZA

30 Aprilie 2010 § 3 comentarii

Mi-am rezemat chipul de-un suspin

și ziua aceea mi s-a părut nesfârșită…

Copacii tot unduiau prin părul meu

cântece triste, simfonii nesfârșite

pe care oricum nimeni nu le înțelegea.

M-am desfăcut în fâșii armonioase

așa ca Dumnezeu să nu se supere cumva

pe creatura lui și s-o acuze

de complexul Prometeic.

Și lumea m-a-ncălțat

cu sandale de aur

iar din timpul acela care-mi strălucea

în pupile

nu a mai ramas

decât zâmbetul îngăduitor

al hristului

care se tot chinuia

să învie pentru spectacolul

redundant al sufletelor noastre,

biete floricele de porumb,

sfârâind strașnic

în ceaunul de tuci

al ghicitoarei în morti și-n vii

și-n rugi uitate,

cu prunci pierduți

prin poiene neștiute…

Adam și Eva m-au vizitat

aseara…

Nu au găsit decat ușa mea încuiată

și-un anunț…

Lăsați-mă să cred că vă iubiți!!!!

© DANIEL KIȚU

18 martie 2010!!!

§ 3 Responses to GENEZA

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading GENEZA at Daniel Kitu Blog.

meta

