HRISOV

4 Mai 2010 § Lasă un comentariu


Îl spăl pe Dumnezeu

într-o oliță

și-l curăț de zoaiele propriei neputințe…

Mă apropii de mine

și mă cânt,

mă judec,

mă lapidez

și-l aștept pe Iisus să mă salveze ca pe Maria Magdalenelor

dar tu ești bărbat în devenire, băiete,

și mugurii neputinței îți înfloresc pe umeri de dimineață!

Nu-ți uita cafeaua și urletele crocante!

Pe-aici, pe undeva,

erau doi profeți care-și târau tiradele pe-asfaltul crăpat

și tot bâiguiau că dincolo

peste drum,

se petrece un târg de suflete,

cu haine albe,

ochi de martir,

și zorzoane multicolore de fericire.

M-am adus pe mine însumi ca trofeu

propriei neputințe

și mi-am derulat sulul alb al sufletului la capătul acesta al lumii.

Știu că nu e corect

dar din pomii pe care-abia i-am sădit

nu au curs decât vise ciobite…

nu era altceva decât setea de cer și foamea de pământ,

un alt fel de-a spune că suntem vremelnici…

© DANIEL KIȚU

4 mai 2010

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading HRISOV at Daniel Kitu Blog.

meta

