1984 – Orwell – în două mii zece…

8 Mai 2010 § 1 comentariu


Învățăm să uităm unele cuvinte. Învățăm să ne uităm unii pe alții. Învățăm să fim priviți și despuiați în fiecare clipă. Învățăm să ne bem cafeaua în timp ce un ochi străin ni se bălăcește prin ceașcă. Învățăm să nu mai fim NOI.

Deja țara asta a devenit un avorton cu ochi de președinte care tot URLĂ. Altceva nu știe, altceva nu poate!!

Mă culc și mă trezesc împreună cu Domnia Sa!! Dânsul îmi hotărăște viața!! Eu trebuie să tac și să mă supun! Voi plecați, eu rămân!!! Cu ochii Domniei Sale, cu piticul Domniei Sale!!! Sala de jocuri este o țară!!! Trenele miros a blonde!! Eu ce mai pot face??

Mă voi colora politic și poate mă voi sinucide într-o țară a la Ubu Roi, cu un rege de mucava care dansează în propriile măruntaie ale plineții de sine!!!

Valsează pe clapele unei iluzii care pe noi ne duce la groapa istoriei, fetuși pierduți pe canavaua FMI, lacrimi de proști!!!

© DANIEL KIȚU

§ One Response to 1984 – Orwell – în două mii zece…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading 1984 – Orwell – în două mii zece… at Daniel Kitu Blog.

meta

