STĂPÂNA V

14 Mai 2010 § 8 comentarii

I se pare că femeia asta deodată se-ntinde peste văzul său, peste gândurile lui, îi sufocă dorințe, regrete, așteptări. Picioarele prelungi se lichefiază și se scurg negre până ce-l împresoară cu totul. Brațele-i izvorăsc invers, topindu-se-n tavanul care-apune sub pleoapele lui îngrozite. Îi vede părul foșnind și zbătându-se deasupra capului ca al unei hidre și-n cele din urmă desfăcându-se-n șuvițe rebele și păsări negre izbindu-se de pereți, de plafon, de ferestrele care parcă năvălesc dintr-o dată-n miezul spaimei care l-a cuprins că femeia asta nu mai este ea, poate e frica mea de mine, de tot ce nu am putut face și am vrut și mi-am dorit. Poate, femeia asta străină se rupe de ea ca să mă invadeze pe mine și să mă fure mie însumi și să nu mă mai găsesc, să mă uit, să mă pierd.

Păsări de cărbune-a ceea ce-a fost părul ei îl năucesc până la demență și-i vede trupul contorsionându-se-ntr-un trunchi de latex, negru de smoală și mii de ochi alburii ca de orb răsărind din ei, furunculele albe-ale unui melc bătrân, privindu-l toți, cu sutele, scrutători și GURA, gura ei roșie de sânge, unde-a dispărut??? Unde s-au ascuns deodată vorbele ei poruncitoare, unde-au dispărut buzele care se strângeau umede, aromitoare în jurul patimii lui care-n cele din urmă l-a copiat ?

© DANIEL KIȚU

§ 8 Responses to STĂPÂNA V

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading STĂPÂNA V at Daniel Kitu Blog.

meta

