ALGORITM DE SUFLET

27 Mai 2010 § 6 comentarii

Nu mai stau în colțul acesta de ochi,

pâlpâind în noapte alte gânduri și alte șoapte!

Mi-am stins toate durerile și amintirile

în scrumiera lividă a dimineții…

Pe oamenii aceștia îi văd rătăcind prin mine,

globule neștiute dintr-un sânge străin

pe care cerul l-a sorbit cândva,

însetat de dureri și iubire.

Ascult cum bate noaptea în timpanul lumii

și mă repet în același gest disperat

de-a-mi șterge trupul desenat pe tabla anonimă

a minții mele…

Dincoace, un faun îmi face cu ochiul…

Pe cearcănele lui îmi citesc viitorul…

Din timp în timp aud în depărtare

Sonor…

Un glas care-mi amintește să nu-mi uit sufletul,

Să-l țin proaspăt și cuminte

În căușul palmelor

Să-l ud în fiecare dimineață…

© DANIEL KIȚU

18 februarie 2010

§ 6 Responses to ALGORITM DE SUFLET

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ALGORITM DE SUFLET at Daniel Kitu Blog.

meta

