ROMANIA ZDRENTUITA

31 Mai 2010 § 10 comentarii

© DANIEL KIȚU (CANON EOS 450 D) – Eforie Sud, mai 2010

§ 10 Responses to ROMANIA ZDRENTUITA

  • callmelulu spune:

    ceva tipic noua 😉

  • Kitu Daniel spune:

    O MIZERIE!!!!!!!!!!!!

  • alexandra spune:

    excelent simbol!se pare ca ne-am pierdut identitatea!intr-o variata mai romantica,cred ca cineva ,de suparare pentru situatia actuala,a daramat tot ce s-a cladit,din vise neimplinite si sperante de mai bine inselate !poate ca e semnul unui nou inceput!pentru a arbora drapelul nostru si colorat cu mandrie tot timpul,nu doar cand se castiga la intrecerile sportive!
    sorry!:))v-am innebunit cu commenturile

    • Kitu Daniel spune:

      Am ramas interzis cand am vazut zdreanta aia… Serios!!!! Am decis sa pozez pentru ca porcaria asta ne caracterizeaza ca popor…

  • alexandra spune:

    citisem pe undeva ca fiecare fotografie ascunde o poveste.in cazul acesta,te intrebi cine a facut asta , de ce, de unde a luat drapelul, a fost o singura persoana sau mai multi….a fost un simplu misto sau disperare?

  • alexandra spune:

    cred ca ar merita inscrisa intr-un concurs de fotografie.mie mi se pare ca are un impact destul de mare.e doar o sugestie!

  • Kitu Daniel spune:

    Nu ma pricep sa mi-o inscriu. Cum as putea proceda????

  • Kitu Daniel spune:

    Cred ca pur si simplu drapelul ala zace de ceva vreme acolo pana a ajuns o zdreanta. Efectiv uitat de timp.

  • Kitu Daniel spune:

    Nu ma deranjezi. Mersi mult pentru commenturi…

  • alexandra spune:

    Habar n-am cum se poate inscrie.sunt diferite site-uri care organizeaza concursuri pe diferite teme.De exemplu , eu primesc mereu invitatii pe facebook de la „Fotografi si fotografii”!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ROMANIA ZDRENTUITA at Daniel Kitu Blog.

meta

