RUGĂ

31 Mai 2010 § 2 comentarii


Nu mă lăsa, te rog, să mă uit

în iureșul ăsta de vorbe, gemete și lacrimi!

Dă-mi tăria să mă repet

în fiecare secundă

care-și scrie istoria

pe liniile palmelor mele!

Fă-mă vameș ochilor acestora înalți,

care răzbesc prin crengi și prin frunze

spre lumina destinului!

Aleargă-mă bezmetic

pe spinarea lucie

a unui crâmpei de fericire,

până ce, năuc de mine însumi,

să mă trezesc iar

în cristelnița de argint,

gol, ud, înlăcrimat,

izbit de un alt nume,

înfășat în alte speranțe…

februarie 2010

© DANIEL KIȚU

§ 2 Responses to RUGĂ

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading RUGĂ at Daniel Kitu Blog.

meta

