RUGĂ II

1 Iunie 2010 § Lasă un comentariu

Lasă-mă să-mi

îngrop cuvintele bete

în clisa amară

a umerilor mei!

Lasă-mă să fiu lumea

pierdută-ntre dinții de fierăstrău

ai uitării!

Îmi strig îngerul…

„Ești prea bătrân!”

Îmi strig sufletul…

„Ești prea tânăr!”

Un picur de gheață

mă izbește în creștet.

Mă uit în sus

dar nu mai văd nimic:

nici soare,

nici lună,

nici stele,

nici măcar Dumnezeu…

Nimeni care să mai plângă.

© DANIEL KIȚU

31 mai 2010

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading RUGĂ II at Daniel Kitu Blog.

meta

