DELIR

3 Iunie 2010 § 5 comentarii

Îmi lepăd azi pielea asta multicoloră,

prelungă și subțire,

uscată, scorojită de griji, nemulțumiri, suferințe

ALUNEC…

Mă tac, mă sufar,

Mă alerg printre cuvinte prea bolnave

sau prea obosite…

Sunt un icar al sufletului tânjind după flori de gheață.

Ma agăț de soarele dimineții

roșu de sângele meu

și-mi rostuiesc din nou

nașterea și moartea…

Un spectacol efemer

din care NIMENI

NU-NȚELEGE NIMIC///

Luna aia de ieri

era inelul de pe degetul

femeii care n-a fost să fie,

era ora alergând pătimașă

peste coloana subțire,

vertebră cu vertebră,

icnet cu icnet,

durere cu durere,

lacrimă cu lacrimă…

Eram prunc…

m-am trezit

bătrân luntraș prin vămile-ascuțite-ale nespunerii;

deci îmi omor cuvintele,

le-nghesui între coastele neputinței

și mă ghemuiesc așa, cuminte,

peste șalele aurii ale unei lumi

cu batic alb de fecioara…

MĂ UIT DE MINE ÎNSUMI,

MĂ PIERD!!!!

3 iunie 2010

© DANIEL KIȚU

§ 5 Responses to DELIR

  • sorinadavid spune:

    ..”ma tac, ma sufar…ma alerg..ma agat de soare…ma ghemuiesc..ma uit de mine …ma pierd”
    frumoasa descrierea de stari si incercari de regasire, sau supravietuire…
    bravo !…

  • Kitu Daniel spune:

    mersi mult de tot Sorina David!!!!

  • mihaela13o spune:

    „Sunt un icar al sufletului tânjind după flori de gheață.
    Ma agăț de soarele dimineții
    roșu de sângele meu
    și-mi rostuiesc din nou
    nașterea și moartea…” – mi-a plăcut în mod deosebit această imagine! Felicitări pentru poezie. Minunată!

  • Kitu Daniel spune:

    Multumesc mult pentru faptul ca iti place!!!

  • Kitu Daniel spune:

    Daca ai ști Mihaela c-am scris-o pe nerasuflate!!! De cele mai multe ori scriu asa. Multumesc mult de tot pentru faptul că ți-a plăcut acest text!!!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading DELIR at Daniel Kitu Blog.

meta

