FLORI III

4 Iunie 2010 § 4 comentarii

© DANIEL KIȚU (CANON EOS 450 D) / EFORIE SUD – MAI 2010

§ 4 Responses to FLORI III

  • Ea spune:

    Domnule profesor,indraznesc sa va rapesc putin timp pentru a-mi citi…orice ar fi ele.Va multumesc.Astept parerea dumneavoastra sincera!:)

    ***

    Ciudat,nu?

    E ciudat cum totul prinde viata cand apari.
    Imprastii caldura verde si ma inmoi
    Si luna te iubeste
    Nu.Nu sunt geloasa
    Ea te iubeste mai mult
    Noaptea,cand numaram firele de iarba de pe alee
    Ea iti picteaza profilul inocent in nuante pastel
    Am intrebat-o cum face asta da nu-mi vorbeste
    Ea te iubeste mai mult
    Particule de luna cad pe tine.Vrea sa te atinga
    Iar tu nu stii
    Nu simti ploaia pastel pe fata?
    Nu o simti. Acum imi mangai chipul de tinichea
    Arunca ploaia pastel!Inchide-o intr-un sertar verde!

    ***

    Inchide-ma intr-o fotografie si o sa te caut printre particulele de carton.
    Inchide-ma intr-o scrisoare.O sa te caut printer literele ratacite cu o lupa de tinichea.
    Inchide-ma intr-un fir de iarba.Clorofila mi te va descoperi.
    Inchide-ma in panzele lui DaVinci.O sa te gasesc mazgalind-o pe Monalisa.Mereu i-ai detestat zambetul cretin.
    Inchide-ma in lacrima batranului singur.Timpul ma va intoarce in amintirile tale.
    Inchide lumea in smaraldul privirii-ti si indeamna-ma sa sar in roua firului de nisip.

  • Kitu Daniel spune:

    Parerea mea sincera este ca textul unu este ofertant dar vreau sa stiu cu cine discut si in continuare mai stam de vorba.

  • Ea spune:

    Probabil e mai bine sa raman tot Ea..ceea ce am scris mai sus+cele alte cateva mici insemnari din jurnalul de pe noptiera sunt cu siguranta produse ale entuziasmului si impresiei creeate de lectura blogului dumneavoastra.in mod cert viziunea dumneavoastra asupra..vietii , sensibilitatea si maniera de transmitere a trairilor interioare au avut un oarecare impact asupra mea avand in vedere ca m-am regasit in multe dintre creatiile dumneavoastra.voi fi in continuare fanul dumneavoastra „din umbra” :d
    va multumesc totusi pentru ca mi-ati citit..micile puseuri de inspiratie!

    p.s. : scriiturile dumneavoastra imi aduc foarte mult aminte de autorii mei de suflet-Octavian Paler si Mircea Cartarescu.

  • Kitu Daniel spune:

    Ok, ok dar comparatiile cu Paler si Cartarescu sunt prea mult. Eu sunt doar un banal om care isi exteriorizeaza sensibilitatea…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading FLORI III at Daniel Kitu Blog.

meta

