LUMEA

7 Iunie 2010 § 6 comentarii

Eu sunt eu și dincolo de asta nu se află decât un simulacru de ADEVĂR. Aceasta pentru că, spune bătrânul filosof – lumea e creația minții noastre. Există tot atâtea lumi câte creiere vii se numără pe aria limitată a bătrânului nostru Pământ.

Așa că mă voi obișnui treptat cu faptul că peste liniile trupului meu se tot așterne bruma neostoită a timpului și-mi voi pune la conservat, pe rând, SPERANȚELE, JOCUL, BUCURIA SCĂLDĂRII ÎN LUMINA SOARELUI DE VARĂ, SĂRUTURILE, ZÂMBETELE, CUVINTELE JUCĂUȘE și… până la urmă voi uita și ce înseamnă IUBIRE…

Voi știți???

Un coup de des jamais n’abolira le hasard!!!! (un poet)

7 iunie 2010

© DANIEL KIȚU

§ 6 Responses to LUMEA

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading LUMEA at Daniel Kitu Blog.

meta

