COȘMAR

15 Iunie 2010 § 2 comentarii

Un om gras, diform,

ajunge-naintea unei fecioare

și-o întreabă…

– Nu-ți doresti sufletul meu, forma inimii mele??

Iar ea îi spune:

– Piei, scârbă!…

– Vrei banii mei poate, banii…

Și fecioara se-apleacă la urechea lui

și șoapta ei îi tipărește destinul:

– Banii tăi pot fi cheia spre

CEVA…

dar niciodata sufletul meu nu se va deschide,

pentru ca eu sunt virgina cosmică

și lumea e brățara de la-ncheietura destinului meu

și filmul s-a stins…

Am ieșit…

Eram doar o clipă…

Mi-am aprins țigara

si m-am gandit că maine e doar o alta zi…

îmi fumam viața…

15 iunie 2010

© DANIEL KIȚU

§ 2 Responses to COȘMAR

  • pisicutza_scumpika007 spune:

    Deci poezia e minunata … serios… e chiar f frumix… dar nush… partea cu fumam viata… e km fumataaa ??!.. nush asa crede eu.. oricum .. imi place. si pozeleee…sunt chiar frumoase….. deci asa eram si eu cand eram micutza… chestia asta ma nush.. melancolizeaza imi e asa dor de copilarie si ti-am zis k cand sunt melancolizata scriu poezie.. si ti-am zis vreau sa ti le arata !!! aa si poza aia cu nevermaind ?? e dragutza ce tie nu-ti place ?

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading COȘMAR at Daniel Kitu Blog.

meta

