SKY II

18 Iunie 2010 § 6 comentarii

© DANIEL KIȚU (CANON EOS 450 D) / BRAILA, 17 IUNIE 2010

§ 6 Responses to SKY II

  • Anda spune:

    Hmmm, deja sunt curioasa, cand ajung seara acasa, ce poze ati mai postat. Mai ca-mi vine sa postez si eu cateva. Si inca ceva…vine ploaia! Cred ca ar fi super de surprins pe camera o ploaie torentiala…(cu un aparat ca cel pe care il aveti, nu oricum). Astept.

  • Kitu Daniel spune:

    Multumesc mult pentru apreciere!!! Aveti si dvs. pasiunea asta??? As fi curios sa vad cate ceva… Iar cu ploaia mi-e cam teama pentru aparat…

  • Anda spune:

    Mda, eu am pasiunea dar nu si un aparat performant. Daca o sa consider ca ma ridic la inaltimea celor postate de dvs., voi posta si eu ceva. Dar unde? Cat despre ploaie…de undeva, dintr-un interior…? Zic si eu…Nu e o provocare.

  • Magda spune:

    Frumos cerul la Braila…
    Ar fi interesant si ceva cu Dunarea…. Asta E o provocare !!! 🙂

  • Kitu Daniel spune:

    Nu va subestimati. Nu sunt chiar nu stiu ce. As fi curios sa vad cate ceva…

  • Kitu Daniel spune:

    Mersi mult de tot Magda

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading SKY II at Daniel Kitu Blog.

meta

