EXTATIC

24 Iunie 2010 § Lasă un comentariu

Mă acopăr de cuvinte

și ele pulsează în venele mele povești neștiute

și mă transformă în sclavul lor inocent

și… încet, încet…

mă ridic, mă urc,

mă fac liniște, poezie, zbucium

și nu mă mai recunosc în oglinda ochilor mei…

Deodată noaptea se zbate-n cuvinte moi,

Cuvinte apoase care mi se zbârcesc pe frunte

Ca niște frunze de toamnă ratate prin vise neștiute…

Și strig la mine să mă desprind cumva de imaginea mea falsă

dar zeii zâmbesc

de undeva, de sus, cuminți…

Băiete, lumea e o lupă

în care te stingi ușor,

scrumind capete de iluzii

într-un fum lejer!!!!

Ascultă-te!!!

Dincolo de tine strigătul de mucava

se pierde-ntre picioarele vreunei mame

gemând a speranță de naștere…

E totuși urletul neștiut al lumii

care-și copiază la nesfârșit bezna patimilor

cu care se spânzură,

scriind biblia aceea din care se desprind

crucificările și lumânările,

aduse cuminți la altarul

fericirilor cu pască și vin de sânge.

Iisus a venit la mine azi-noapte…

Îmi spunea să mă acopăr de cuvinte

Ca să uit că sunt OM….

© DANIEL KIȚU

4 DECEMBRIE 2009

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading EXTATIC at Daniel Kitu Blog.

meta

