ZOON POLITIKON GONFLABIL

4 Iulie 2010 § 5 comentarii

Ne pleacă tinerii!!! Ne pleacă elita… Pleacă VIITORUL!!!

În orice situație suntem asigurați…

Mă uitam ieri la PREȘEDINTE. Obama este nimic pe lângă al nostru!!! S-a dus, a văzut, a învins!!! A măturat cu ochi geniali o țară-necată și distrusă de cine știe cine!  Are idei, are obsesii, are curaj, are sânge-n instalație!!! Oamenii, ca vai de capul lor, se plâng, iar PREȘEDINTELE, in magnificența dumnealui, e supărat că inundații, amărâții care au mai rămas în țara asta măturată de Dumnezeu, îndrăznesc să fie supărați!

Culmea, o femeie fără casă, fără nimic până la urmă, îndrăznește să oprească timpul PREȘEDINTELUI în loc, timp de 9 minute. În cele din urmă tot dânsul este chinuitul pământului!!!! O amuțește cu un discurs vindicativ și agresiv. E simplu, cum este interacțiunea cu un om din rândul multor altora! Este foarte ușor să strivești un om măturat de Dumnezeu și să devii atletul lui Hristos!

Avem un PREȘEDINTE MINUNAT!! Până la urmă CĂLĂUZITORUL NAȚIUNII știe să înfrunte stihiile acestei lumi, este un MESIA ACVATIC. Știți ce e culmea??? Își dorește o națiune de neștiuți clonați în dorința tăcerii și-a supușeniei!!!

Avem președintele pe care ni-l dorim, avem lumea pe care am votat-o, avem abisul în care ne cufundăm în fiecare clipă. Suntem țepelușii care nici măcar nu îndrăznesc să-și dea foc de frică!!!

Ne pleacă tinerii!!! Ne pleacă elita… Pleacă VIITORUL!!!

© DANIEL KIȚU

§ 5 Responses to ZOON POLITIKON GONFLABIL

  • Amanda spune:

    Pai pleacă, pentru ca toți indignatii pe care i-am întrebat de ce nu intra EI in politica, sa facă bine ceea ce actualmente e făcut prost, mi-au raspu s „cine, eu?? Nu mă amestec eu in tarite, sa mă manince porcii…” cumva, cindva, am devenit o natiune de comentatori – invirtind mestesugit cuvinte dar reluctanti cind e vorba de suflecat mineci si fapte concrete. Tragem cu ochiul la vecinul, sa se ridice el intii… Spirit de turma si fatalism, se dovedesc repetat lozul necistigator dar romanul e perseverent…

  • Kitu Daniel spune:

    EU CHIAR AS VREA SA INTRU IN POLITICA DAR NU AM BANI!!! SI VREAU SA FAC TOTUSI CEVA!!!!!

  • Crazy_BUBBLES spune:

    n-aveti treaba dom’ prof, stati linistit… politica-i curva! + ca romanii au nevoie de iad ca sa se trezeasca sau sa moara 😉

  • Ion spune:

    Chiar ai face politica?

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ZOON POLITIKON GONFLABIL at Daniel Kitu Blog.

meta

