ONEIROS

23 Iulie 2010 § 2 comentarii

Leprosul dinlăuntrul meu

și-a uitat numele,

pedepsit de nu știu cine

pentru îndrăzneala de-a-și fi iubit

prea mult sufletul.

Concubina mea cea nouă

a devenit Indiferența

și-a-nceput să se tot exhibe pe la ferestre,

disperată că nimeni n-o bagă-n seamă…

Am căzut de la etaj

peste trupul meu

și l-am strivit cu prea multă patimă.

Evident… nimeni nu realizează

că-n sufletul meu

agonizează un lepros neștiut,

că o concubină jalnică se tot chinuie

să-și afișeze spectacolul nud

și că eu,

eu însumi,

mă arunc în fiecare zi de la etaj

tot sperând să renasc

dar…

Stați liniștiți,

totul nu e decât

un coșmar repetitiv,

un Sisif știrb,

cu oase moi

de prunc nenăscut,

o biată himeră…

2 februarie 2010

© DANIEL KIȚU

§ 2 Responses to ONEIROS

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ONEIROS at Daniel Kitu Blog.

meta

