SIMONE VI

25 Iulie 2010 § 3 comentarii

© DANIEL KIȚU (CANON EOS 450 D)

§ 3 Responses to SIMONE VI

  • pisicutza_scumpika007 spune:

    Scz… deci multe scz de tot pt k nu am mai putut sa intru pe blogul tau kre chiar e… shti kt ma relaxeste cand sunt obosit-a.. ai pus multe de tot poze pe ele si nu stiam ca iti place sa faci si pozici….si mie mi-ar place da mi se pare km nashpa aparatele astea bune de tot de poze…. adik sunt pofesioniste da sunt greu de controlat… oricum tu ai poze bune pe blog si esti talentat dar totusi hai maaaah cine nu poate sa faca poze ? adik mereu in vacante fac poze cu prietenii da nush dak’s bune de blog… bine nu k as avea momentan un blog asa mijto k al tau…. defapt nu am.. si vreau totusi.. adik m-am gandit sa fac si eu poze mai bune chiar dak nu bune de tot si vreau sa ma ajuti tu dak vrei… sti k mia-i promis k imi citesti si poezia… da lasaaaa k eram deprimat-a atunci asa k lasa doar pozicile…!!!

  • anda70 spune:

    Imi place…e superba.

  • Kitu Daniel spune:

    Multumesc mult de tot!!!!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading SIMONE VI at Daniel Kitu Blog.

meta

