B&B ai Romaniei

13 August 2010 § Lasă un comentariu

Suntem pe o planșă de dansat cu accesorii strălucitoare la mâinile fâlfăinde ale minciunii… Lumea noastră mică este gonflată cu fluierături a la pusca și cureaua lată.

Domnii noștri din vârful rahatului național au totul lat și îngust în același timp. Au reușit remarcabil să omoare, împreună cu soarele canicular, un popor care oricum este gumat și maleabil.

Politicienii noștri știu să discute superb pe sticlă unii despre ceilalți. Vorbele zboară ca niște fluturi multicolori de colo colo și nimic nu se întâmplă. Văd babe fără pâine, văd tineri preocupați numai să plece și-un președinte mai prost plătit ca un profesor. Suntem sub pulpa unei iluzii colective pe care-o înghițim ca pe-un ștrudel austriac bine copt !!! Ne credem în Austria dar suntem într-o mahala bucureșteană. Eu sunt profesorul ăla mai bine plătit ca domnul președinte!!! Îl invit pe domnul președinte la orele mele timp de-o săptămână. Îl asigur că-mi fac orele așa cum trebuie. Nu degeaba m-a premiat dl. Boc!!!! Desigur calitatea orelor mele e inutilă. Desigur, intelectualii României sunt normați la oră, la coș, ca în agricultura blestemată a lui Ceaușescu!!! Mă simt exact ca pe vremea aia, când mi se sufoca literalmente creierul, când nu aveam voie să rostesc verbul A CITI!!!! Nostalgicilor după vremea aia le spun că sunt niște tâmpiți. De fapt ne-am vândut deja țara!!! Ne-am vândut deja sufletele pe taraba lașității noastre!!!

Avem un presedinte jucător, numai că meciurile sunt măsluite ca jocurile de table cu petenții orbi!!!!

Aoleu am uitat de Boc!!! Cred ca am spus doar ca m-a premiat!!! Umil moment și prost ales!!!! Rezultatul ăla nu a contat pentru că stăpânul lui vrea numai tinichigii și urăște filosofii!!!!

© DANIEL KIȚU

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading B&B ai Romaniei at Daniel Kitu Blog.

meta

